Jak kupować nieruchomości poniżej ich wartości rynkowej Marcin Marczak, dom i mieszkanie KUPIĆ

[ Pobierz całość w formacie PDF ]
Niniejszy darmowy ebook zawiera fragment
pełnej wersji pod tytułem:
Aby przeczytać informacje o pełnej wersji,
Darmowa publikacja dostarczona przez
Niniejsza publikacja może być kopiowana, oraz dowolnie rozprowadzana tylko
i wyłącznie w formie dostarczonej przez Wydawcę. Zabronione są jakiekolwiek
zmiany w zawartości publikacji bez pisemnej zgody wydawcy. Zabrania się jej od-
sprzedaży, zgodnie z
© Copyright by Wydawnictwo
&
Marcin Marczak
rok 2009
Data: 29.09.2009
Tytuł: Jak kupować nieruchomości poniżej ich wartości rynkowej – fragment utworu
Autor: Marcin Marczak
Projekt okładki: Marzena Osuchowicz
Redakcja: Magda Wasilewska, Sylwia Fortuna
Skład: Marcin Górniakowski
Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli sp. z o.o.
ul. Daszyńskiego 5
44-100 Gliwice
WWW:
EMAIL:
Autor oraz Wydawnictwo „Złote Myśli” dołożyli wszelkich starań, by zawarte w tej
książce informacje były kompletne i rzetelne. Nie biorą jednak żadnej odpowie-
dzialności ani za ich wykorzystanie, ani za związane z tym ewentualne naruszenie
praw patentowych lub autorskich. Autor oraz Wydawnictwo „Złote Myśli” nie po-
noszą również żadnej odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z wykorzy-
stania informacji zawartych w książce.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
SPIS TREŚCI
.................................................................6
..............13
6 Powodów, dla których warto inwestować
..................................................................14
...............18
.20
................................................................21
.....................................................................21
.............................................................22
............................................22
............................................23
.................................................24
...............................................................................25
............................................................25
..............................................26
.......................................................................27
........29
......................................30
Produkt krajowy brutto oraz napływ kapitału
.................................................................32
..................................................................32
Efekt Unii Europejskie
.................................................34
..........................................................36
..............................38
..............................................................................38
.................................................39
.........................................................................40
..41
.....41
................43
..............48
...............................................................49
...................................51
plan
1. PRZEDMOWA – KRYZYS – SZANSA DLA
Off
-
  .................................................................52
.......................52
.......................................52
..................................54
..........................................................54
.........................................55
..........................................................................56
....................................................................58
............................59
.................................................................60
......................................................61
..................................................63
...................................................64
...................................................................64
................................................................65
.....................................................................65
..................................................................66
...........79
................................................................82
...............................................................84
..................................................87
............................................................88
.................................................90
....67
...............................................................69
..............................................................................72
..........................................................74
.......................................................................76
...........................................77
...................................................................78
9. KRYTERIA WYBORU INWESTYCJI W CZASIE
 JAK KUPOWAĆ NIERUCHOMOŚCI… — darmowy fragment —
Marcin Marczak
4. Zmotywowani sprzedawcy: kim
oni są?
Trudno jest negocjować cenę ze sprzedawcą, który nie ma ta-
kiej potrzeby, aby szybko sprzedać swoją nieruchomość. Aby
odpowiednio wykorzystać sytuację, jaką mamy obecnie na ryn-
ku, należy najpierw zrozumieć, kim jest zmotywowany sprze-
dawca i kto sprzedaje w sytuacji, w której jego rynek już się
skończył i w której wyraźnie widać, że jest on rynkiem kupują-
cego. Musimy zrozumieć dokładnie, przed jakiego rodzaju
trudnościami stoi potencjalny sprzedawca i jakie rozwiązania
mogą być dla niego pomocne.
Kim zatem są zmotywowani sprzedawcy?
Zmotywowani sprzedawcy to właściciele nieruchomości, którzy
pilnie muszą sprzedać z różnych powodów, takich jak sytuacja
osobista, ekonomiczna, a także z powodów związanych ze sta-
nem nieruchomości.
Już podczas rozmowy telefonicznej lub w trakcie spotkania
z potencjalnym sprzedawcą spróbuj ustalić prawdziwy powód
5
4. Zmotywowani sprzedawcy: kim
oni są?
  [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • swpc.opx.pl