Jak sprawdzić czujnik Halla(hallotron) sprawdzona metoda u mnie(1), Coś dla aut typu VAG

[ Pobierz całość w formacie PDF ]
Wracajšc do tematu: dzi ponownie samochód odmówił posłuszeństwa.Znalazłem posty gdzie Paweł Marek (ukłon w jego stronę) podaje jaksprawdzić czujnik halla a więc podpišć diodę 12V pod rodkowy kabelek wczujniku i spróbować uruchomić silnik na kluczyku. Jak będzie migać tohall jest OK, oczywicie druga końcówka diód pod masę. Znalazłem pasek zdiodami na 12V (ok. 15 diód w pasku - ma służyć do tuningu :)) podpišłemdo rodkowego kabelka i diody cały czas mi lekko wiecš tzn nie tak żywojak na 12V tylko jakby o połowę słabiej a w trakcie kręcenia przygasajš,nie nazwałbym tego miganiem raczej żarzeniem ale to pewnie w wynikuszybkiej pracy halla. Podpišłem oczywicie również miernik tak jakostatnio i na rodkowym kablu w trakcie kręcenia palcem w rozdzielaczucały czas pokazuje napięcie 8,73V a na czerwonym kablu czyli na +pokazuje 10,3V. Jak mogę sprawdzić cewkę wyjęto z samochodu jak równieżzamontowanš w samochodzie. Chcę mieć pewnoć co do cewek gdyż tydzieńtemu kupiłem używkę i po jej podmianie problem zniknšł a teraz potygodniu wrócił. Jeżeli faktycze to znowu cewka to muszę chyba raczejznaleć przyczynę dlaczego cewki mi padajš. [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • swpc.opx.pl